Helena Paparizou|Official fan club

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

PEOPLE: Είμαι έτοιμη για ένα παιδί (Γ' ΜΕΡΟΣ)

ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΕΝΑΣ
Παλιά έγραφε ποιήματα.. Τι απέγιναν όλοι αυτοί οι στίχοι; "Μόλις τις προάλλες έψαχνα μια μεγάλη βαλίτσα για να πάρω μαζί στην Αμερική. Έβγαλα λοιπόν την μεγάλη βαλίτσα για να την αδιάσω και εκεί ανακάλυψα τους στίχους. Δεν ξέρω τι συναίσθημα ήταν αυτό που με πλημμύρησε. Χαράς, λύπης, ενθουσιασμού; Ήμουν σε άλλον πλευματικό κόσμο όταν έγραφα αυτά που έγραφα. Τώρα πλέον είμαι η Έλενα Παπαρίζου και ζω μόνο αυτήν την πραγματικότητα.


Έπειτα από 3 χρόνια η Έλενα Παπαρίζου μόλις κυκλοφόρησε τον νέο της δίσκο "Τι ώρα θα βγούμε;", από την MINOS EMI. Τον αγαπά πολύ αυτόν τον δίσκο και θέλει πολύ να τον αγαπήσει και ο κόσμος.

Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ
"Έχω πάρει κάτι από την μάνα μου, για το οποίο παλιά την μάλωνα. Η μάνα μου είναι η "Παναγίτσα" της οικογένειας. Έλενα, ας πούμε, εγώ "γαμώτο" και μου έλεγε "μη μιλας έτσι, δεν είναι ωραίο, Θεός να σε φυλάει, δεν δείχνεις ωραίο ψυχισμό". Και είχε δίκιο σε αυτό. Γιατί, όταν κάνεις μια αρνητική σκέψη, αρχίζουν όλα και σου πάνε αρνητικά".


Όσο  θα μεγαλώνω και δεν θα κάνω παιδί, τόσο περισσότερο θα νοιώθω ότι το θελω. Μου το βγάζει σίγουρα ο Ανδρέας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου