Helena Paparizou|Official fan club

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

PEOPLE: Είμαι έτοιμη για ένα παιδί (Β' ΜΕΡΟΣ)

                                                                         Ύστερα από 12 χρόνια με τον Τόνι, ο οποίος ε΄χε γίνει μέρος της οικογένειας, ήταν έυκολο να ανακοινώσεις στους γονείς της τον χωρισμό; "Δεν ήταν εύκολο, όπως δεν ήταν εύκολο ούτε για τους γονείς του Τόνι. Ύστερα από 12 χρόνια σχέσεις, κάθε γονειός αναρωτιέται τι πέρασε το παιδί του για να φτάσει σε αυτό το σημείο (περισσότερα για αυτό το θέμα στο PEOPLE που κυκλοφορεί 30 Ιουλίου 2013)

Η Έλενα, άν και ήταν ένα μαλαγχρινό "μαλλιαρό", όπως λέει, ελληνόπουλο, ανάμεσα σε Σουηδούς, δεν ένοιωσε ποτέ ρατσισμό. Το μόνο περιστατικό που θυμάται συναίβει όταν ήταν 7 χρονών. "Ένα αγόρι είχε κοροϊδέχει το επίθετό μου και τα σκούρα μου μαλλιά και, φυσικά, δεν το άφησα να πέσει κάτω, του είπα: "Είσαι λαχανοκέφαλος", εννοώντας ξανθομπάμπουρας, και μου έριξε μια μπουνιά που δεν θα ξεχάσω ποτέ". Κατα τα άλλα έχει να λέει πως η Σουηδία είναι χώρα φαινόμενο. "Είχα κάνει και σχέση με Σουηδό και με Ιρανό. Στην Σουηδία ήμαστε multi culture. Έτσι από κάθε γλώσσα κάτι έχω μάθει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου