Helena Paparizou|Official fan club

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

PEOPLE: Είμαι έτοιμη για ένα παιδί (Δ' ΜΕΡΟΣ)

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ

Τελευταία βλέπουμε συχνά φωτογραφίες της Έλενας με τον Αντρέα από τις αποδράσεις του στην Αίγινα. Έχουν χάσει εκεί την ησυχία τους όπως η Μενεγάκη στην Άνδρο;  "Όχι. Μια που λέμε όμως για την Ελένη, εγώ θεωρώ πως η Μενεγάκη είναι η μεγαλύτερη σταρ στην Ελλάδα. Είμαι μία πολύ συνατή προσωπικότητα, μια γυναίκα που έχει τρία παιδιά, που χώρισε, που το στήριξε, που προχώρισε, μια γυναίκα από αυτές που με κάνουν περίφανη"






ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ!


Θυμάται γελώντας μια σκηνή, όταν έμενε στο βουνό, στη Γλυφάδα. "Ξυπνούσα το πρωί, έπερνα τον καφέ μου και έβγαινα στο μπαλκόνι με το βρακάκι. Τέρμα Θεού ήταν "Ποιος θα με δεί;", σκεφτόμουν. Μέχρι που μια μέρα, βγήκα στο μπαλκόνι μου και συνειδιτοποίησα πως έξω από το σπίτι είχε μαζευτεί το φαν κλάμπ. Μπήκα αμέσως μέσα με την όπισθεν και κάπως έτσι τελείωσε το πρωινό στην βεράντα με τα εσώρουχα. Το μάθημά μου το πήρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου