Helena Paparizou|Official fan club

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Έλενα Παπαρίζου: "Κυρίως δεν είναι το τι κάνει κάποιος στο κρεβάτι του, αλλά το άτομο που θα συναντήσει κάποιος και θα ερωτευτεί πραγματικά!"



Την Πέμπτη 1 Αυγουστου θα εμφανιστεί η νικήτρια της Eurovision Έλενα Παπαρίζου στο 
Stockholm Pride . Ο Ronny Larsson του QX της τηλεφωνεί στην Ελλάδα.Η Έλενα ετοιμάζεται για μια βαρκάδα όταν το QX της τηλεφωνεί.
- Έχεις εμφανιστεί στο Stockholm Pride άλλες δύο φορές. Πως αισθάνεσαι που επιστρέφεις;
- Υπέροχα! Αγαπώ το Pride και πιστεύω ότι είναι μια γιορτή που όλοι θα έπρεπε να συμμετέχουν. Αυτοί που δεν τους αρέσει το Pride απλά φοβούνται και ελπίζουμε να το αλλάξουμε αυτό με το να τους καλωσορίσουμε στο πάρτυ. 
- Το Save Me είναι τυπικό δείγμα του δίσκου που θα βγει;
- Ναι, μπορούμε να το πούμε αυτό. Προς τα εκεί πάμε. Σαν αυτό [το Save Me] και το The Light In Our Soul. Είμαι κυρίως pop καλλιτέχνις. Δουλεύω με τον Bobby Ljunggren, τον οποίο γνωρίζω πολλά χρόνια, σε 3 τραγούδια αλλά επίσης και με συνθέτες από Ελλάδα και Φινλανδία.
- Πέρσυ ήσουν στο Let’s Dance. Πως ήταν;
- Ήμουν στην επιτροπή του Dancing On Ice στην Ελλάδα επειδή πίστευαν ότι «είχα» το καλλιτεχνικό κομμάτι όταν ήρθα από τη Σουηδία (γέλια). Μετά από αυτό ένιωσα ότι ήθελα να σταθώ στην άλλη πλευρά του τραπεζιού και να περάσω την πρόκληση. Ακουγόταν μαγευτικό να ζεις μόνο με το χορό για λίγους μήνες. Αλλά έφυγα από το παιχνίδι πολύ γρήγορα κάτι που ήταν λιγότερο διασκεδαστικό. Ήθελα να μείνω!
- Πέρσυ έκανες μια burlesque-rock version του Popular στο Melodifestivalen. Θα επέστρεφες ως διαγωνιζόμενη ξανά;
- Δεν θέλω να συμμετέχω σαν καλλιτέχνης και το έχω ξαναπεί. Ίσως σαν συνθέτρια ή σε κάποιο interval act. Αλλά δεν θα πω ότι ποτέ δεν πρόκειται να συμβεί. Είναι χαζό με όλους αυτούς που λένε ότι δεν θα συμμετέχουν ποτέ ξανά και την επόμενη χρονιά είναι εκεί. Θα δούμε…
- Πριν λίγο καιρό έκανες μια «ξεπέτα» και φωτογραφήθηκες για το εξώφυλλο ενός περιοδικού για το Athens Pride 2013 όπου φίλησες την Courtney Parker…
- Ναι αλλά για μένα ήταν ένα σημαντικό μήνυμα κατά της ομοφοβίας και η Courtney είναι καλή μου φίλη.
- Έχεις gay φίλους;
- Έχω σχεδόν μόνο gay φίλους! Οι περισσότεροι είναι αγόρια και με φωνάζουν Big Gay Mama (γέλια). Τα gay αγόρια μου βρίσκονται στη ζωή μου από τότε που ήμουν 20. Τους αρέσω επειδή είμαι «free spirit» και κατά συνέπεια μου αρέσει να διασκεδάζω σε gay clubs. Εκεί μπορώ να απελευθερώνομαι και να είμαι άνετη χωρίς να έχω άτομα να με τραβάνε video και να τα ανεβάζουν στο internet.
- Ήσουν πάντα σίγουρη ότι είσαι straight;
- Είχα σκέψεις όπως όλος ο κόσμος. Όταν ήμουν κάπου στα 13 το σκεφτόμουν πολύ και δεν τολμούσα να μιλήσω με κάποιον. Το να μιλούσα με τους Έλληνες γονείς μου ήταν κάτι που δεν θα γινόταν οπότε πήγα σε μια από τις καλύτερες φίλες της αδερφής μου η οποία ήταν λεσβία και ζούσε με την κοπέλα της. Μου εξήγησε πολύ καλά τα πάντα και αυτό το οποίο για κάποιους ήταν απλώς μια φάση, για κάποιους άλλους ήταν αυτό που καθόριζε τη ζωή τους. Αλλά κυρίως δεν είναι το τι κάνει κάποιος στο κρεβάτι του αλλά το άτομο που θα συναντήσει κάποιος και θα ερωτευτεί πραγματικά. Μου τα εξήγησε όλα αυτά τόσο καλά που τα κράτησα και τα μοιράζομαι με τα ανίψια μου. 
- Πριν λίγα χρόνια τραγούδησες στα σουηδικά για το soundtrack του Arn, και μεταξύ άλλων ένα τραγούδι της Eva Dahlgren. Πως ήταν όλο αυτό;
- Ήταν τιμή μου να τραγουδήσω ένα τραγούδι της. Το ηχογράφησα με τον Anders Glenmark και περάσαμε τέλεια επειδή είχα δυσκολία να τραγουδήσω στα σουηδικά. Τα «γκετεμπρόγκικα» μου r ήταν πολύ έντονα και ακουγόταν χαζό. Η μητρική μου όταν μιλάμε για το τραγούδι, ήταν πάντα τα αγγλικά.

- Αν σου λέγαμε να μας προτείνεις ένα τραγούδι της Παπαρίζου που το σουηδικό κοινό δεν έχει ακούσει, ποιο θα ήταν;
- To Baby It’s Over είναι καλό και φυσικά το All The Time που είναι ντουέτο με την Courtney Parker.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου