Helena Paparizou|Official fan club

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

PEOPLE: Είμαι έτοιμη για ένα παιδί (Α' ΜΕΡΟΣ)

Στο δεξί της πόδι, κάτω χαμηλά στο πλάι, ένα περίτεχνο τατουάζ προειδοποιεί: "Η τίγρης αγαπά να γαγκώνει" ("La Tigres aime mordre") . Τι θέλει να πει ο ποιητής; Χαμογελάει.
"Όλα τα τατουάζ μου κάτι σημαίνουν (σ.σ. "Έχει τέσσερα"). "Όταν έχασα τον μπαμπά μου, νομίζω ότι η τιγρης μέσα μου μεγάλωσε. Δεν είναι πια μωρό." εκμυστιρεύεται η Έλενα.

Την Τρίτη το βράδυ τραγουδούσε στην σκηνή των 10ων MAD VMA (όπου απέσπασε 3 ακόμη βραβεία, διατηρώντας τον τίτλος της ώς η πλέον πολυβραβευμένη του θεσμού, με 22 βραβεία!) το νέο της τραγούδι "Save me, This is an SOS". Η ίδια η Έλενα, 31, έχει νοιώσει ποτέ να φωνάζει η ψυχή της αυτή τη φράση; "Βέβαια το έχω νοιώσει, τότε που είχα πιάσει πάτο, αλλά ο μοναδικός άνθρωπος που  μπορούσε να με σώσει ήμουν εγώ." λέει στο PEOPLE. "Η απώλεια του πατέρα μου μου έγινε σχεδόν εμμονή. Ακόμα δεν μπορώ να χονέψω ότι δεν είναι πια στην ζωή. Μπορεί, εκεί που είμαι καλά, να κάνω μια σκέψη και να αρχίσω να κλαίω. Φυσικά είμαι πολύ καλύτερα και σκέφτομαι πως, αν μπορούσε να με δει, θα ήταν πάρα πολύ περίφανος για το πώς ξαναστάθηκα στα πόδια μου και πώς έχω επιλέξει να ζω τη ζωή μου".


Το σόκ του χαμού του μπαμπά της την έκανε να πάρει αποφάσεις. "Αναθεώρησα πια είμαι, τι έχω ζήσει, τι επέτρεψα και κατάλαβα πως για ό,τι συμβαίνει στην ζωή μας φταίμε μόνο εμείς, εμείς το επιτρέπουμε να συμβει. Στην αρχή είχα ενοχές, όχι τώρα" λέει στο PEOPLE φια το επεισοδιακό τέλος της 12χρονης σχέσης της με τον Τόνι Μαυρίδη, με τον οποίο εκκρεμεί δικαστήριο καθώς εκείνος διεκδικεί ένα μεγάλο χρηματικό ποσό από την τραγουδίστρια ισχυριζόμενος πως αποκτήθηκε κατά την κοινή τους ζωή. Δεν θέλει να σχολιάσει. "Είναι ένας κύκλος που έκλεισε. Δε μπορώ να διαγράψω 12 χρόνια από την ζωή μου. Θα είναι σαν να διαγράφω τον εαυτό μου. Επέλεξα να τα ζήσω, τα έκανα όπως τα έκανα και καταλήξαμε ή.. καταντήσαμε εκεί. Αλλά προχώρησα και είμαι καλύτερα από ποτέ. Ένας χωρισμός σημαίνει πως κάτι ήταν στραβός, αλλά ένας χωρισμός είναι μια έξοδος. Σαν να τρέχεις στην Αττική οδό, αλλά πρέπει σε κάποια έξοδο να βγεις και να φτάσεις στον προορισμό σου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου