Helena Paparizou|Official fan club

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Η Έλενα Παπαρίζου μιλάει για την απόφασή της να συνεχίσει να τραγουδάει

Η στιγμή που η Έλενα Παπαρίζου ανακοίνωσε ότι τραγουδάει για τελευταία χρονιά, ήταν μια είδηση που δεν χαροποίησε τους φαν της, και όχι μόνο.

Η τραγουδίστρια πέρασε δύσκολες καταστάσεις που την έκαναν να νιώθει ότι δεν είχε πλέον έμπνευση. Η ίδια μίλησε στο περιοδικό ΟΜΙΚΡΟΝ και αποκάλυψε το λόγο που την έκανε να αλλάξει την απόφασή της αυτή: «Υπήρξαν άνθρωποι που στάθηκαν δίπλα μου, που με αγάπησαν και θα τους έχω για πάντα στην καρδιά μου. Τότε, λοιπόν, ήταν σα να είχα αρνηθεί αυτό που ήμουν. Αλλά κατάλαβα με την πάροδο κάποιων μηνών ότι δε μπορούσα πια να ζήσω χωρίς τη δημιουργία, χωρίς όλο αυτό που την περικλείει. Και αυτό αφορά όλους τους καλλιτέχνες – όχι μόνο τους τραγουδιστές ή όσους ασχολούνται με τη μουσική. Αλλιώς, σήμερα θα ήμουν νεκρή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου