Helena Paparizou|Official fan club

Τρίτη 29 Ιουνίου 2010


Συνέντευξη της Έλενας Παπαρίζου στο tralala.gr

"Άμα δεν υπάρχει το όνειρο, δεν υπάρχει τίποτα στον κόσμο!"

Η Έλενα Παπαρίζου είναι από τις περιπτώσεις καλλιτεχνών που η λέξη φυσικά, βρίσκει την πραγματική του έννοια! Με απλότητα που σπάνια συναντάς σε άνθρωπο τόσο επιτυχημένο, εκφράζει τις σκέψεις της φωναχτά και με τόλμη!



Δε διστάζει να “τσαλακωθεί”, και να μιλήσει για τη ζωή της γύρω από το όνειρο, σαν κάτι που απλά το βιώνει όμορφα, αυτή και όλοι οι καλοί της φίλοι και συνεργάτες! Δεν ξεχνά ποτέ τις συμβουλές που τις έδινε ο πατέρας της αλλά και τον κόσμο που την αγαπά και την στηρίζει ενώ απαντά σε όλες τις ερωτήσεις που τις κάναμε και δηλώνει χαρούμενη και διψασμένη για ζωή! Η Έλενα Παπαρίζου φυσικά στο tralala.gr

Ο χρόνος είναι πολύ σημαντικός στη ζωή μας.. Εσύ κάνεις πάρα πολλά πράγματα μαζί, ειδικά το τελευταίο διάστημα.. Από πού αντλείς αυτή τη δύναμη και πως τα προλαβαίνεις όλα;
Η αλήθεια είναι ότι κάνω αρκετά και μεγάλα διαλλείματα γενικά! Όταν κάνω κάτι μουσικά ξεκινάει η προετοιμασία του δίσκου, ετοιμάζω την περιοδεία μου, κάνω promo, μαθαίνω ξεχωριστές χορογραφίες για τηλεοπτικές εμφανίσεις και ξεχωριστές για τα shows και τώρα κάνω και πρόβες με τους Onirama, πέρα από τις δικές μου τις προσωπικές. Μέσα σε όλο αυτό φυσικά, πρέπει να μελετάω και τα τραγούδια γιατί δεν είμαι της άποψης ότι έβγαλα έναν δίσκο και όλα τελειώνουν εκεί. Επιπλέον, υπάρχουν και καινούργια τραγούδια που θα πω στις συναυλίες μου τα οποία πρέπει να μάθω γιατί δεν τα είχα τραγουδήσει ποτέ ξανά.. Πιστεύω ότι άμα βρίσκεις τον χρόνο αλλά και τον τρόπο να κοιμάσαι σωστά, βρίσκεις πάντα τη δύναμη να αντέχεις! Εκείνο όμως που βοηθάει επίσης πολύ είναι να έχεις και ένα άτομο για να γκρινιάξεις και να παραπονεθείς! Εγώ αυτό το έχω βρει στην συγκεκριμένη φάση στην κολλητή μου που έχει γεννήσει τώρα και μου στέλνει μηνύματα για να μου πει ότι τάισε το μωρό και δεν μπορεί να κοιμηθεί.. Έτσι κι εγώ πάω εκεί, βράζουμε χαμομήλι, κάθομαι ένα τέταρτο σπίτι της, βλέπω το μωρό και έτσι παίρνω τις δυνάμεις μου και φεύγω!
Απλά καθημερινά πράγματα μέσα από τα οποία φαίνεται και η δύναμη της φιλίας..
Είμαι φίλη με όλους τους συνεργάτες μου αλλά δυστυχώς επειδή μένουν σε διαφορετικά μέρη της Αθήνας δεν είναι εύκολο να βρισκόμαστε, μιλάμε βέβαια πολύ στο τηλέφωνο, στο facebook κτλ. Οι μετακινήσεις στην Αθηνά είναι αρκετά δύσκολες. Ξοδεύουμε πάρα πολύ ώρα στην κίνηση και το χειρότερο είναι ότι επειδή ως Έλληνες αργούμε, όταν καθυστερεί ο πρώτος, καθυστερεί και όλη η μέρα!


Πως είναι η σχέση με του συνεργάτες σου, με τους μουσικούς σου ?
Πάρα πολύ καλή! Θέλω να μιλήσω για τους ανθρώπους που έχω μαζί μου. Ο  μαέστρος μου  Θανάσης Χόνδρος καθώς και οι εκπληκτικοί μουσικοί μου, έρχονται διαρκώς με νέες ιδέες και μου λένε «Έλενα, θα σου άρεσε άμα το έπαιζα έτσι αυτό το κομμάτι ή να  κάνουμε κάποια αλλαγή»? Βέβαια στην τελική απόφαση παίρνει μέρος ο μαέστρος μου αλλά και ο Τόνυ, γιατί είναι αυτός που έχει κάνει την ενορχήστρωση όλων των τραγουδιών, όπως και μεγάλο κομμάτι του programming! Να φανταστείς ότι σε κάποια κομμάτια φέτος έχουμε δημιουργήσει μια πιο… club ατμόσφαιρα για την περιοδεία για να προσφέρουμε κάτι διαφορετικό..
eleana2_Medium
Μα, άλλωστε είναι και διαφορετικός ο ήχος που βγαίνει στο δίσκο συγκριτικά με τον προηγούμενο που ήταν πιο rock..
Ναι όσον άφορα το δίσκο έχεις δίκαιο, στην περιοδεία όμως έχουμε αλλάξει πολλά από  τα παλιά τραγούδια και τα έχουμε κάνει διασκευές! Δεν θα μου άρεσε να βγω σε περιοδεία και να πω τα ίδια που είδε ο κόσμος πριν από 2 χρόνια στην μεγάλη περιοδεία που πραγματοποίησα τότε! Θέλω να νιώθω ότι προσφέρω καινούργια πράγματα!

Και εάν δεν κάνω λάθος στην ομάδα έχεις και νέους ανθρώπους!
Είμαστε μια ομάδα με ανθρώπους όλων των ηλικιών! Ηλικιακά είμαστε μεταξύ 19 έως 48 και επειδή εγώ είμαι στην μέση σχεδόν (γέλια), μου αρέσει πολύ όλο αυτό!  Άλλωστε και ο κόσμος που έρχεται να μας δει στις συναυλίες είναι από πιτσιρίκια μέχρι γιαγιάδες !!! Η πείρα με την φρεσκάδα! Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί παίρνεις διαφορετικές απόψεις, καθώς χρειάζεσαι και την γνώμη της ηλικίας των 19, δεν την αγνοείς.
Ακριβώς, με αυτόν τον τρόπο ακόμα και αυτοί που είναι 50, αντιλαμβάνονται το τι φέρνει η νέα γενιά σήμερα αλλά και παράλληλα τα νέα παιδιά βιώνουνε το πώς ήταν τα πράγματα παλιά. Όπως λέμε ότι ο νέος είναι ωραίος αλλά ο παλιός είναι αλλιώς! Μου αρέσει πολύ που συνδυάζεται αυτό το πράγμα! Το ίδιο έχει γίνει και στον νέο μου δίσκο «γύρω από το όνειρο». Είναι ωραίο να συνεργάζεσαι με όλες τις ηλικίες !!
elena1_Medium
Πώς είναι να κινείται η ζωή σου γύρω από το όνειρο;
Είναι τέλειο αρκεί να υπάρχει το όνειρο. Άμα δεν υπάρχει αυτό, δεν υπάρχει τίποτα στον κόσμο.


Εσύ όμως έχεις κάνει τα όνειρα σου πραγματικότητα.
Δόξα τω Θεώ  στάθηκα πολύ τυχερή διότι βρέθηκα με τα κατάλληλα άτομα τη σωστή στιγμή. Δουλεύω αρκετά σκληρά για να  γίνομαι καλύτερη σε αυτό που κάνω  και αγαπάω.


Από βίντεο κλιπ τι έχουμε;
Έχουμε ήδη γυρίσει το «Αν ήσουν αγάπη» το οποίο το σκηνοθέτησε ο Κωνσταντίνος Ρήγος, αλλά και το «Ψάχνω την αλήθεια» που είναι στη διαφημιστική καμπάνια του χορηγού μου του ΗΒΗ fruitea! Χαίρομαι πολύ που συνεργάζομαι με την Ήβη και κινούμε ωραία πράγματα !!! Μέσα στον Σεπτέμβριο θα έχουμε και άλλο ένα καινούργιο κλιπ, θα ενημερωθείτε άμεσα ποιο τραγούδι θα είναι.
Γενικά βγάζεις έναν δυναμισμό, πράγμα που διαπίστωσα και μόνος μου όταν σε γνώρισα λίγο καιρό πριν, σε μια εκδήλωση της Ήβη και μου έβγαλες αυτό το απλό, το καθημερινό και το ανθρώπινο! Εξεπλάγην ευχάριστα που τολμάς να πεις πράγματα και δεν φοβάσαι!
Δε θέλω ποτέ να είμαι fake. Αυτό οφείλεται στους γονείς μου και στον τρόπο με τον οποίο με μεγαλώσανε. Είχανε τα θέλω τους αλλά σεβόντουσαν και τα δικά μου και με μάθανε ότι πρέπει να είμαι περήφανη στη ζωή! Οι γονείς μου είναι από επαρχία και εγώ μόλις είχα ξεκινήσει την καριέρα μου και απλά και λιτά έβγαλα τα πρώτα μου λεφτά χωρίς να χρειαστεί να ζητήσω 200 ευρώ για ένα παντελόνι. Όποτε όμως ο μπαμπάς μου με έβλεπε να πάω να κουνήσω την ουρίτσα  μου, μου έλεγε: Μην κουνάς την ουρίτσα σου γιατί θα στην κόψω και δε θα μπορείς να περπατάς μετά. Επίσης με κοιτούσε στα μάτια και μου έλεγε «Έλενα από πού είμαστε»? Ενώ εγώ είχα μάθει στη Στοκχόλμη μέσα στον κόσμο, όταν με ρώταγε αυτό, χαμήλωνα και του έλεγα: «Από τη Βατσουνιά»!!! Αυτή είναι η απάντηση που περίμενε και επειδή εγώ ως Υδροχόος είμαι άνθρωπος που πάντα ταξιδεύει έχω και έναν Ζυγό που πάντα με επαναφέρει και με κατεβάζει στη γη. Νομίζω γενικά ότι σε αυτό το πράγμα με στήριξαν πάρα πολύ οι γονείς μου αλλά όταν έπρεπε μου χτυπούσαν καμπανάκι λέγοντάς μου να προσέχω και να ηρεμήσω!


Εκεί που πρέπει δηλαδή… μέχρι εκεί που ένας γονιός επεμβαίνει ώστε να δημιουργήσει έναν ακέραιο χαρακτήρα?
Ο χαρακτήρας δημιουργείται  μέχρι τα 5 πρώτα χρονιά σύμφωνα με τον Freud, αλλά με την εξέλιξη τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν! Πιστεύω ότι στη σημερινή εποχή είναι αρκετά δύσκολο να είσαι καλά και μιλάμε για τους σημερινούς έφηβους.  Πρέπει να μπαίνεις σε μια σωστή ροή στην εφηβεία για να έχεις σωστά βήματα και το λέω αυτό γιατί έχω υπάρξει έφηβη και έχω δει που έφτασαν άτομα από τότε και που κατάντησαν άλλα.. Έχουν υπάρξει άσχημα περιστατικά αλλά και πολύ όμορφες στιγμές. Έχω φίλους και γνωστούς από την παιδική ηλικία που πηγαίναμε μαζί σχολείο και τώρα έχουν κάνει πολλά σημαντικά πράγματα ενώ για κάποιους άλλους η ζωή ήταν αρκετά άδικη και αναγκάστηκαν να περάσουν πολλές δυσκολίες .


Πάντως την φιλία την τονίζεις πολύ, άρα είναι κάτι σημαντικό για εσένα..
Ναι, αλλά δεν πιστεύω ότι υπάρχει παντού και πάντα. Θεωρώ ότι οι φιλίες  μας είναι μετρημένες στα δάχτυλα. Εγώ προσωπικά λέω ότι έχω πολλούς φίλους γιατί έχω πολλούς φίλους – συνεργάτες, έχω και τους fans μου τους οποίους θεωρώ φίλους μου αλλά δεν είναι όλοι κολλητοί μου! Οι κολλητοί μου για εμένα είναι η οικογένεια μου γιατί ξέρω ότι 5 η ώρα το πρωί μπορώ να πάρω την μαμά μου ή την αδερφή μου και τον αδερφό μου και να τους ξυπνήσω! Αυτό θα μπορούσα να το κάνω και με άλλους 2 φίλους αλλά σε πρώτο βαθμό θα έλεγα πως είναι η οικογένειά μου. 
elena_ivi
Τι πρέπει να σου κάνει κάποιος για να τον αντιπαθήσεις?
Έχουν υπάρξει άνθρωποι που έχω αντιπαθήσει με τον τρόπο που ξεκινήσαμε να μιλάμε, και τελικά στην πορεία να λέω στον εαυτό μου πόσο ευχαριστώ το Θεό που κατάλαβα ότι έκανα λάθος. Για παράδειγμα έχω έναν φίλο, τον Ζήση! Όταν πριν από 2 χρόνια γνωριστήκαμε σε μια έξοδο δεν τα είχαμε βρει καθόλου ενώ μετά από 4-5 συναντήσεις κολλήσαμε! Ενώ στις αρχές πέταγε σπόντες ο ένας στον άλλον, ένα βράδυ μιλήσαμε και είδαμε ότι και αυτός ήταν Ελληνογερμανός όπως εγώ Ελληνοσουηδή και πως οι γονείς μας, μας μεγάλωσαν το ίδιο και δούλευαν σε φάμπρικες! Έτσι δέσαμε και ακόμα και τώρα που είναι στην Χαλκιδική μιλάμε συνέχεια, ειδικά όταν κάνει παρέα με Σουηδέζες και εγώ ζηλεύω τα φαγητά που τρώνε!\


Δίνεις δεύτερη ευκαιρία δηλαδή…
Γενικά πιστεύω ότι όταν “αντιπαθούμε” κάποιον καλό είναι να δώσουμε και δεύτερη ευκαιρία και τρίτη και όσες θέλουμε! Εάν όμως καταλάβουμε ότι αυτός ο άνθρωπος δεν αξίζει, δεν πρέπει να υπάρχει καν στη ζωή μας. Από συνεργάτες μου, είναι κάποιοι κολλητοί φίλοι όπως ο Γιάννης Δόξας, ο Γιάννης Κουτράκης, η Χαρά Σαφαρίκα, ο παλιός μου συνεργάτης  Algiga και ο Γιάννης Μαρκετάκης που επιμελείται το μακιγιάζ μου και έχουμε περάσει μαζί και την Eurovision και δεθήκαμε! Δεν μπορώ να πω ότι αγαπώ κάποιον περισσότερο γιατί τους αγαπώ όλους, αλλά διαφορετικά!
Στο τραγούδι «Φιλαράκια» υπογράφεις εσύ τι μουσική.
Έχω γράψει αρκετά τραγούδια από την εποχή ακόμα των  Antique, απλά δεν το κυνηγάω. Αυτή η μελωδία γεννήθηκε μέσα στο σπίτι μου, πήρα τηλέφωνο την Ελεάνα και της είπα να γράψει ένα γλυκό στίχο για τους θαυμαστές μου και εκεί το αφιερώνω. 


Μια και είπες fan club…σου έχω μια έκπληξη! Έχεις ένα πολύ δυνατό fan club που σε υποστηρίζει πολύ και έχω 2 ερωτήσεις από αυτούς!
Ααα χαίρομαι πολύ!
elena_summer_tour
Η πρώτη… πως αισθάνεσαι και πως νιώθεις που σε υποστηρίζουν και σε αγαπάνε και εγώ συμπληρώνω ποια είναι η σχέση σου μαζί τους?
Και η δεύτερη … περίγραψε με 3 λέξεις τον εαυτό σου..
Αρχικά να πω ότι το fan club μου είναι το www.helenapaparizouclub.gr και όσοι θέλουν μπορούν να μπουν  και να βρουν τα πάντα! Μάλιστα αυτά τα παιδιά συνεργάζονται τέλεια με τους συνεργάτες μου  και στην Official Page του Facebook: ELENA-PAPARIZOU-OFFICIAL-PAGE
Χαίρομαι πάρα πολύ για αυτό που συμβαίνει γιατί ανέκαθεν έλεγα στη ζωή μου ότι δεν μπορώ να ζήσω χωρίς τον έρωτα και το καλό φαγητό! Πλέον, έχω εντάξει και το χειροκρότημα και την αγάπη του κόσμου. Τα δυο τελευταία μου τα δίνει απλόχερα το fan club  μου και είμαι πολύ συγκινημένη για αυτό  Τους ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα από την καρδιά μου. Είναι παιδιά που, ιδιαίτερα όταν είχα χάσει τον πατέρα μου, ερχόντουσαν κάθε μέρα στην Ιερά Οδό. Αυτή είναι πολύ σημαντική κίνηση γιατί στο fan club είναι παιδιά από 15 μέχρι 26. Στεκόντουσαν λίγο πιο απόμερα και μου έσκαγαν ένα χαμόγελο που ήταν σαν να μου λένε ότι είναι πάντα εκεί για εμένα! Για εμένα αυτό ήταν στήριγμα και ξέρω ότι όπου πάω θα είναι και τα παιδιά μαζί μου. Από αυτά τα παιδιά δέχομαι ασφάλεια και αυτό με κάνει να νιώθω βολικά και άνετα! Αν και γενικά στην ζωή μου πιστεύω ότι όποιος βολεύεται πρέπει να ξεβολεύεται και ότι είναι δείγμα συνήθειας και δεδομένου. Εγώ όμως το fan club μου δεν το θεωρώ ως μια συνήθεια και δεν τους θεωρώ δεδομένους.. Ειλικρινά όμως νιώθω μεγάλη ασφάλεια!


Εδώ βρισκόμαστε για το Greek Idol.. Εσύ πιστεύεις τα talent shows μπορούν να στηρίξουν έναν καλλιτέχνη και αν εσύ ήσουν τώρα στο ξεκίνημα σου, με δεδομένα 2010, θα πήγαινες?
Εγώ δε θα ένιωθα βολικά να μπω σε ένα reality που υπάρχουν κάμερες 23 ή η 24 ώρες το 24ωρο! Δεν έχω κάτι να κρύψω αλλά το θεωρώ καταπιεστικό και εγώ οτιδήποτε καταπιεστικό το διώχνω από τη ζωή μου! Ακόμα και πολλές φορές που κάνουμε making of φωτογραφήσεων κλπ, νιώθω άβολα γιατί εγώ μιλάω πολύ, μπορεί να κάνω σαρδάμ και φέρομαι γενικά φυσικά όπως και με την Ήβη και νομίζω μάλιστα ότι αυτός ήταν ο λόγος που με επέλεξε η Ήβη. Γενικά ισχύει ότι φοβάμαι μην εκτεθώ καμιά φορά αν αντιδράσω λίγο παραπάνω, γιατί είμαι δημόσιο πρόσωπο.
paparizou2010_Medium
Ως δημόσιο πρόσωπο, τα media σε έχουν αντιμετωπίσει με πολύ καλά λόγια εκτός από λίγες εξαιρέσεις..
Συγκλονιστικά καλά θα έλεγα, μέχρι το άλλο άκρο, δηλαδή τέλεια! Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη από τον τρόπο που μου έχουν συμπεριφερθεί τόσα χρόνια.


Υπάρχει κάτι στον χώρο που κινείσαι που να σε χαλάει αυτά τα χρόνια και σκέφτεσαι ότι αν δεν ήταν αυτό, θα ήταν καλύτερα τα πράγματα?
Νομίζω ότι πλέον για όλους τους καλλιτέχνες και όχι  μόνο με εμένα, αλλά με όλα τα δημόσια πρόσωπα, μας φοβίζει το γεγονός ότι όλα καταγράφονται και μπαίνουν στο Youtube. Πλέον σε πιάνει φόβος αν θες να βγεις με δυο φίλους και να τα σπάσεις μέχρι το πρωί, γιατί στην τελική αυτό το πράγμα είναι θέμα έκθεσης!

Την Eurovision την έζησες δυο φορές επιτυχημένα και την μια με τον απόλυτο θρίαμβο! Έχοντας όλα αυτά τα φόντα, εγώ προσωπικά πίστευα και πιστεύω ότι μπορείς να κάνεις διεθνή καριέρα! Γιατί δεν έχει συμβεί ακόμη και πόσο πολύ το θέλεις?
Αυτό που λέω πάντα είναι ότι η Eurovision είναι ένας υπέροχος θεσμός, μια Ευρωπαϊκή γιορτή αλλά για τον εαυτό της! Δηλαδή μπορεί ένας καλλιτέχνης να έρθει πρώτος και να μην ακουστεί, άλλος να έρθει 10ος και να κάνει τεράστια διεθνή καριέρα όπως η Νανά Μούσχουρη που βγήκε 8η. Εμείς κυκλοφορήσαμε το Light In Our Soul σε άλλες χώρες, μετά έκανα break και μετά ήρθε το Mambo. Γενικά πιστεύω δεν έτυχε, αν και μερικά τραγούδια έκαναν πράγματα. Πιστεύω πως αν έρθει η στιγμή να το κάνω αυτό, θα είναι μια στιγμή που δε θα έχω υπογράψει για νυχτερινές εμφανίσεις, ούτε για δισκογραφική δουλειά! Όχι ότι η δισκογραφική μου θα έφερνε εμπόδιο, γιατί έχουμε άριστες σχέσεις και χρονικά δεν έχω πιεστεί ποτέ! Πάντα μου δίνουν το χρόνο που θέλω από την Sony, για να είμαι ευχαριστημένη!


Εγώ το έθεσα επειδή έχεις τα φόντα!
Ναι, μάλιστα είχαμε πει ότι ξεκινούσαμε να ηχογραφήσουμε νέο δίσκο το 2009. Μαζεύαμε τραγούδια γιατί είχαμε πει για Ιανουάριο, ώστε να λείπω όλο το καλοκαίρι και να κάνω περιοδεία πάλι το 2010. Αλλά έφυγε ο μπαμπάς μου από τη ζωή και δεν είχα την όρεξη, μου ήταν δύσκολο! Δεν ήθελα να δημιουργήσω κάτι καινούργιο. Βέβαια αποφάσισα να δουλέψω όλο το καλοκαίρι γιατί είναι αυτό που λέω συνήθως: Όταν η Έλενα είναι πάρα πολύ καλά, δημιουργεί η Παπαρίζου. Όταν όμως η Έλενα δεν είναι καλά, τότε την βοηθάει η Παπαρίζου να νιώσει καλύτερα! Όσο στεναχωρημένη και να είμαι, όσο άσχημα και να έχω περάσει, όταν ανεβαίνω στη σκηνή και βλέπω όλο αυτόν τον κόσμο που ήρθε για να ακούσει τα τραγούδια μου και να διασκεδάσει, τότε νιώθω χαρά! Δεν μπορώ να μεταφέρω την θλίψη μου εκεί, γιατί δουλειά μου είναι να βλέπει ο κόσμος εμένα και να ξεχνάει τα προβλήματά του. Και η αλήθεια είναι ότι όντως αυτό γίνεται!
mad_vma3 
Θεωρείς δίκαιο που κέρδισε η Γερμανία φέτος στη Eurovision;
Το τραγούδι καταρχάς του Γιώργου μου άρεσε πάρα πολύ. Και η σκηνική του παρουσία ήταν εξαιρετική. Θεωρώ πως οποιαδήποτε θέση μέσα στη δεκάδα είναι πολύ καλή διότι το σύνολο των διαγωνιζόμενων χωρών είναι πάνω από σαράντα. Μου άρεσε το κομμάτι της Γερμανίας, αλλά θα ήθελα να δω το Γιώργο πιο ψηλά. Δεν με χάλασε καθόλου που πήγαμε με ελληνικό στίχο.


Σε τι έχει αλλάξει η Έλενα Παπαρίζου με την Έλενα των Antique που γνωρίσαμε πριν κάποια χρόνια?
Μιλούσα με μια δημοσιογράφο πρόσφατα που έδωσα συνέντευξη και μου είπε ότι από το 2002 που μου είχε κάνει την πρώτη συνέντευξη με είχε δει πιο φοβισμένη  ενώ τώρα έχω ωριμάσει! Της απάντησα ότι είχε δίκαιο. Επειδή στην Σουηδία είχα πάντα το στυλ ότι είμαι Ελληνάκι, όταν πρωτοήρθα στην Ελλάδα και είδα τους ανθρώπους, κατάλαβα πόσο Σουηδάκι είμαι!! Δεν είχα φίλους στην Ελλάδα! Δεν είμαι όμως  πια 20, είμαι 28! Νιώθω ασφαλής πλέον σαν γυναίκα και πιο ώριμη! Οκ, μπορεί 2-3 ανασφάλειες να έχουν μεγαλώσει γιατί είμαι γυναίκα και γιατί είναι και ανθρώπινο! (γέλια)

“Τόλμησες” πρόσφατα στην πολλαπλή σου βράβευση στα Mad awards, να μιλήσεις για την εμφάνιση σου. Θέλει θάρρος αυτό αλλά δείχνει ότι είσαι άνθρωπος που δεν φοβάται να δηλώσει δημόσια αυτό που σκέφτεται…
Ναι, για τα κιλά μου! Η αλήθεια είναι ότι τότε ήμουν και 5 κιλά περισσότερο και πήρα το βραβείο ως πιο sexy! Λέω είδες τελικά? Ζητάνε ζουμερές γυναίκες!
paparizou_idol 
Φαντάζομαι ότι αναμένεται ένα καυτό καλοκαίρι φέτος.
Έχουν περάσει δύο χρόνια από την προηγούμενη περιοδεία μου φέτος είμαι με τους Onirama. Την περιοδεία την έχουμε βαφτίσει «φυσικά μαζί» μιας και ήταν απόλυτα φυσιολογικό κάποια στιγμή να συνεργαστούμε με τα παιδιά. Θέλω να σου πω πως δεν θα υπάρξει κανένα στιγμιότυπο που να  θυμίζει κάτι από τα παλιά!


To απόλυτο pop συγκρότημα με την απόλυτη pop star της Ελλάδας!
Εσύ τα λες αυτά .....χαχαχαχα... Είμαι σίγουρη πως Θα περάσουμε ένα πολύ ωραίο καλοκαίρι!


Θα γυρίσετε όλη την Ελλάδα?
Ναι!!! Πιστεύω ότι θα κάνουμε πάνω από 20 συναυλίες, ξεκινάμε από την Αθήνα 30 Ιούνιου στο θέατρο Πέτρας στην Πετρούπολη, μετά Θεσσαλονίκη στο θέατρο Γης στις 5 Ιούλιου και το υπόλοιπο πρόγραμμα θα ανακοινωθεί άμεσα, ίσως να έχει βγει, αλλά ξέρεις εγώ τα μαθαίνω τελευταία … χαχαχαχα. Πάντως είναι σημαντικό ότι περνάμε τέλεια στις πρόβες! Οι πρόβες είναι κάτι πολύ μαγικό γιατί είναι μια δημιουργική φάση με άγχος που κάνεις χαβαλέ και ανυπομονείς να γνωρίσεις τους άλλους. Τα παιδιά είναι πάρα πολύ καλά και εκτός ότι εγώ πρέπει να γνωριστώ με όλο το συγκρότημα των Onirama, πρέπει και αυτοί να δέσουν με τη δικιά μου παλιά ομάδα!


Θα δούμε πράγματα και θα ανακοινωθούν και μέσα από το internet και παρόλο που δεν το έχεις πει, η σχέση σου με την τεχνολογία είναι πάρα πολύ καλή..!
Είμαι μέχρι εκεί που πρέπει! Μου αρέσει πάρα πολύ και θα μπω να ψάξω πράγματα και αν κάποιος μου κάνει suggest ένα site οπωσδήποτε θα μπω να το δω! Μου αρέσει αυτή η καινούργια ιδέα των Blogs! Θα σου πω μια ιστορία! Τι είχα πάθει μικρή? Το internet στη Σουηδία είναι πολύ μπροστά και έτσι όταν πήγαινα 2α γυμνασίου, μας είχανε βάλει να φτιάξουμε το δικό μας site και εκεί να πούμε όλα τα προσωπικά μας! Εγώ έλεγα πως δεν θέλω να το κάνω γιατί δεν ήθελα όλοι να ξέρουν τα προσωπικά μου δεδομένα. Τελικά με έβαλαν τιμωρία να διαβάσω 2 βιβλία του Ντοστογιέφσκι τα οποία δεν διάβασα γιατί ήταν δύσκολα και βαριά για κορίτσι 13 χρονών (γέλια)!!


Που να ξέρανε τότε, ότι αυτό που έλεγες θα γινότανε πραγματικότητα!
Έχεις δίκαιο. Πάντως επειδή η συνέντευξη αυτή θα μπει σε site και το tralala έχει μεγάλη επισκεψιμότητα και από μικρούς αλλά και από μεγάλους, θα πρέπει οι γονείς να μην αφήνουν  ελευθέρα τα παιδιά τους στο internet, να χρησιμοποιούν κωδικούς ασφάλειας!!  Και τα παιδιά που μας διαβάζουν τώρα θα πρέπει να είναι αρκετά προσεκτικά στο σερφάρισμα. Συγγνώμη που το λέω έτσι αλλά στη Σουηδία έχουν εξελιχθεί άσχημες καταστάσεις με το internet !!
paparizou_cd
Σε μια πρόσφατη  δημοσκόπηση στο fan club του Μιχάλη Χατζηγιάννη συγκριτικά με ποιον θα ήθελαν να συνεργαστεί, βγήκε το δικό σου όνομα και μάλιστα με διαφορά..
Αχ, αλήθεια? Θα ήθελα πάρα πολύ να το δω αυτό γιατί είμαστε και οι δυο της νέας γενιάς. Θα ήταν πολύ ωραίο, μακάρι να βρεθούμε και τους ευχαριστώ πολύ!
Ξέχασες να μου απαντήσεις την δεύτερη ερώτηση του fan club σου! 3 Λέξεις που χαρακτηρίζουν την Έλενα!
Βέβαια… λοιπόν χμμ…
Χαρούμενη…
Παπαγαλάκι, γιατί μιλάω πολύ και …
διψασμένη για ζωή, γιατί είμαι ένας άνθρωπος που νιώθω ότι παίρνω αγάπη και έχω και πολύ αγάπη να δώσω!
Και έτσι θα κλείσουμε με τη λέξη αγάπη, που χαρακτηρίζει και την Έλενα νομίζω και την νέα της δισκογραφική δουλειά! Σε ευχαριστώ από καρδιάς και σου εύχομαι υγεία! Μείνε όπως είσαι!
Και εγώ σε ευχαριστώ και εσένα και όλο τον κόσμο που με στηρίζει! Φιλιά!!

10 πράγματα … για την ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ
  1. απραγματοποίητο όνειρο της είναι μια καριέρα στο εξωτερικό
  2. κάθε πρωί που ξυπνάει σκέφτεται πόσο τηλεφωνήματα έχει να κάνει
  3. η καλύτερη συμβουλή που της έχουν δώσει είναι να μην κάνει κάτι αν νιώθει τον παραμικρό δισταγμό.
  4. ένα στοιχείο του χαρακτήρα της που την τρομάζει είναι όταν νευριάζει
  5. ασχολείται όσο πρέπει με την εμφάνισή της, αλλά παίρνει και την γνώμη των ειδικών
  6. όσον αναφορά το χρόνο πιστεύει πως  κάθε ρυτίδα που κάνει στο πρόσωπο είναι μια εμπειρία
  7. κακιά της συνήθεια  θεωρεί πως μιλάει πολύ
  8. έχει μπει στη διαδικασία να δείξει έναν άλλον εαυτό
  9. είναι άνθρωπος που προετοιμάζεται για το αύριο
  10. στον άντρα της ζωής της αφιερώνει το «Υπάρχει λόγος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου