Helena Paparizou|Official fan club

Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

H Έλενα Παπαρίζου στο Athens Pride!

Mad Video Music Awards 2010 by Vodafone ? Τhe Vote Campaign!
Δευτέρα 7 Ιουνίου στις 17:00 το Mad Radio 106,2 και η εκπομπή Της Ωρας υποδέχονται την μεγάλη νικήτρια των περσινών VMA, Έλενα Παπαρίζου!
Πέντε οι υποψηφιότητες της στα φετινά VMA 2010 By Vodafone στις κατηγορίες videoclip Pop, Γυναίκα καλλιτέχνις, καλλιτέχνης της χρινιάς, videoclip της χρονιάς και sexy videoclip της χρονιάς! Η Έλενα Παπαρίζου θα ρίξει την δική της ψήφο, Live, σε όλες τις κατηγορίες και φυσικά θα μας μιλήσει για το νέο της άλμπουμ "Γύρω από το Ονειρο".

Για να ακούσετε το σταθμό μέσω διαδικτύου: http://www.mad.tv/player/index.php?pages=madradio&box=main

Τρίτη, 01 Ιουνίου 2010

Ότα έφυγε ο πατέρας μου ένιωθα πως δεν με καταλάβαινε κανείς!

«Η εικόνα στον χώρο μας παίζει βασικό ρόλο. Και πολλοί έχουν σχολιάσει ότι έβαλα κιλά. Δεν νομίζω πως είναι τόσα πολλά ώστε να χαλάσω την εικόνα μου. Δεν με ενοχλούν τα σχόλια για τα 5 κιλά που μπορεί να έβαλα. Δεν χάλασαν την εικόνα μου, σίγουρα είναι λίγο πιο δύσκολο να κάνω ένα χορευτικό που έκανα πιο παλιά αλλά για μένα το βασικό είναι να μην χαλάσει η φωνή μου!» δήλωσε η τραγουδίστρια στην εκπομπή "Mega Star" και την Κατερίνα Στικούδη ενώ συνέχισε: «Σχετικά με όσα είπα για την κατάθλιψη είναι κάτι πολύ φυσιολογικό που μπορεί να συμβεί στον καθένα που έχει χάσει έναν δικό του άνθρωπο. Είναι καλό να μοιραζόμαστε πράγματα με άλλους όταν το χρειαζόμαστε . Όταν έφυγε ο πατέρας μου ένιωθα πως κανείς δεν με καταλαβαίνει. Είναι ανθρώπινο στοιχείο, δεν νομίζω πως χάλασε την εικόνα μου προς τον κόσμο. Όταν σου συμβαίνουν κάποια πράγματα αναθεωρείς όλη την ζωή σου. Έχω μάθει να λατρεύω τα λάθη μου. Όσοι με αγαπάνε είναι δίπλα μου για να μου τα καλύπτουν. Δεν είναι ανάγκη να είμαστε τέλειοι. Πρέπει να είμαστε φυσικοί και να γευόμαστε την ζωή όπως είναι».
Όλη η σθνέντευξη της Έλενας Παπαρίζου στο περιοδικό Celebrity!

Δευτέρα, 31 Μαΐου 2010

Παπαρίζου-Ρουβάς ντουέτο τα MAD VMA by VODAFONE!
Σε δύο περίπου εβδομάδες θα πραγματοποιηθούν τα Mad Music Awards 2010, και θα τα δούμε από την τηλεόραση του Alpha. Και πάλι θα κλέψουν την παράσταση η μεγάλη καλλιτέχνες όπως ο Σάκης Ρούβας και η Έλενα Παπαρίζου, οι οποίοι θα ξεκινήσουν την βραδιά με ένα ντουέτο. Επίσης οι νέοι καλλιτέχνες θα δώσουν το παρόν τους όπως οι Ήβη Αδάμου, η Καλομοίρα, η Κατερίνα Αυγουστάκη, τα Κόκκινα Χαλιά, ο Κώστας Μαρτάκης, οι Μέλισσες και ο Μύρωνας Στρατής. Πηγή: Tv land

Κυριακή, 30 Μαΐου 2010

Δεν χάλασα την εικόνα μου τα 5 κιλά!
Η γνωστή τραγουδίστρια Έλενα Παπαρίζου ήταν καλεσμένη της Κατερίνας Στικούδη στο τελευταίο επεισόδιο για την φετινή χρονιά του Mega Star. Μίλησε για τον εαυτό τηε, για τον γάμο, για την Eurovision και τους Antique, τον νέο της δίσκο αλλά και για τα περιττά κιλά της και την κατάθλιψη την οποία πέρασε.

Για τους Antique, την Eurovision και το τραγούδι No 1: «Η βραδιά της Eurovision που νίκησα είναι για μένα μία ανάμνηση, την θυμαμαι ως ένα απο τα καλύτερα πράγματα που έχει συμβεί στην καριέρα μου. Με τους Antique ξεκινήσαμε δειλά πήγαμε και στον διαγωνισμό, πήραμε μία καλή θέση αλλά εχουν περάσει σχεδον 10 χρόνια, έχω οριμάσει πάρα πολύ σαν άνθρωπος από τότε και έχω πάρει πιο σοβαρά το επάγγελμα μου και την καριέρα μου»

Για το νέο της cd: «Το νέο cd μου, «Γύρω από το όνειρο», με εκφράζει απόλυτα και επειδή είμαι υδροχόος και είμαι λίγο παλαβή πιστεύω πως ανάλογα κάθε φάση της ζωής μου μέσα από αυτο το cd μπορώ να βρω κάποιο τραγούδι που θα το βάλω δυνατά και θα με συντροφεύει, τα έχει όλα»

Για τον εαυτό της: «"Θα 'μαι αλλιως", το έχω πει πολλές φορές, ειδικά όταν νευριάζω, αν και νευριαζω πολυ σπάνια. Το αποφεύγω γιατί όταν νευριάζω δεν θυμάμαι πως αντιδράω. Το λέω όταν αισθάνομαι πως ο άλλος δεν μου συμπεριφέρεται σωστά. Όλοι μας τα αντιμετωπίζουμε αυτά τα πράγματα καθημερινά, Μπορει να λεω πως θα ειμαι αλλιως όταν θεωρω πως κάτι δεν το έκανα σωστά λέω πως θα είμαι αλλιώς και θα το κάνω ακόμα καλυτερα». (…) «Μου αρέσουν πολύ τα γυρίσματα για τα βιντεο κλιπ, ενώ οι συνεντεύξεις με αγχώνουν γιατί πιστεύω πως θα κάνω σαρδαμ ενώ στο βιντεο κλιπ τραγουδάς απλά τα κομμάτια σου» (…) «Όταν σου συμβαίνουν κάποια πράγματα αναθεωρείς όλη την ζωή σου. Έμαθα να λατρεύω τα λάθη μου. Όσοι με αγαπάνε είναι δίπλα μου για να μου τα καλύπτουν. Δεν είναι ανάγκη να είμαστε τέλειοι. Πρέπει να είμαστε φυσικοί και να γευόμαστε την ζωή όπως είναι»

Για τα παραπανίσια κιλά: «Η εικόνα στον χώρο μας παίζει βασικό ρόλο. Και πολλοί έχουν σχολιάσει ότι έβαλα κιλά. Δεν νομίζω πως είναι τόσα πολλά ώστε να χαλάσω την εικόνα μου. Δεν με ενοχλούν τα σχόλια για τα 5 κιλά που μπορεί να έβαλα. Δεν χάλασαν την εικόνα μου, σίγουρα είναι λίγο πιο δύσκολο να κάνω ένα χορευτικό που έκανα πιο παλιά αλλά για μένα το βασικό είναι να μην χαλάσει η φωνή μου!»

Για την κατάθλιψη «Σχετικά με όσα είπα για την κατάθλιψη είναι κάτι πολύ φυσιολογικό που μπορεί να συμβεί στον καθένα που έχει χάσει έναν δικό του άνθρωπο. Είναι καλό να μοιραζόμαστε πράγματα με άλλους όταν το χειαζόμαστε . Όταν εφυγε ο πατέρας μου ένιωθα πως κανείς δεν με καταλαβαίνει. Είναι ανθρώπινο στοιχείο, δεν νομίζω πως χάλασε την εικόνα μου προς τον κόσμο»

Για την πλαστική επέμβαση: «Δεν νομίζω πως είναι άσχημο να μοιραζόμαστε κάποια πράγματα. Όταν είπα για την πλαστική επέμβαση που έκανα στο στήθος δεν το είπα για να αποδείξω πως είμαι καλύτερη από κάποιον άλλον καθώς δεν είπα πως πρέπει να πάνε όλοι να κάνουν, το σκεφτόμουν 10 χρόνια και είμαι χαρούμενη που δεν το έκανα στα 18 μου. Το έκανα όταν ήμουν έτοιμη ψυχολογικά να το κάνω και το έκανα για μένα και για κανέναν άλλον»

Για τον γάμο: «Η πιο βαρετή ερώτηση σε μία συνέντευξη είναι για το πότε θα παντρευτώ. Η ερώτηση νομιζω πως έχει γίνει κλισέ γιατί ακόμα δεν έχω πει το ναι. Είναι όμως μία υπόθεση που αφορά μόνο εμένα και τον Τόνι. Υπόσχομαι όμως πως όταν έρθει η στιγμή θα το μάθετε. Δεν αγχώνομαι όμως. Πιο πολύ με αγχώνει να μείνει υγιής η σχέση μου με τον άνθρωπο μου»
Για παλεώτερα και περισσότερα νέα της Έλενας Παπαρίζου:Helena Paparizoy Official fan club!


1 σχόλιο:

  1. Τα ίδια και περισσοτερα νέα μπορείτια να μάθεται στο επίσημο ψλθβ μας!http://clubs.pathfinder.gr/helenapaparizouclub

    ΑπάντησηΔιαγραφή