Helena Paparizou|Official fan club

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Ε.ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ: Οι Έλληνες δεν είμαστε κακόμοιροι!

Με αιχμηρό τρόπο σχολίασε την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα η δημοφιλής τραγουδίστρια, Έλενα Παπαρίζου, η οποία...
σε συνέντευξή της ανέφερε πως «δεν είμαστε κακόμοιροι, απλά είμαστε λίγο άτυχοι τη συγκεκριμένη στιγμή». Επίσης, μιλώντας στο ελληνικό MTV, είπε «θέλω να είμαστε ενωμένοι και να πηγαίνουμε μπροστά και όχι πίσω. Να μην δούμε ποιος έφταιγε, αλλά να δούμε ποια είναι η λύση».

«Δεν μου αρέσει που υπάρχουν αρνητικά σχόλια από την Ευρώπη για την Ελλάδα. Γιατί η Ελλάδα είναι μια χώρα που έχει γεννήσει τον πολιτισμό γενικότερα. Για όλο τον κόσμο! Και θέλω οι Ευρωπαίοι να έχουν μια καλή εικόνα για την Ελλάδα. Για όλες τις κρίσεις και για όλα τα προβλήματα υπάρχουν λύσεις», υποστήριξε.

Μάλιστα μίλησε και για την άλλη της πατρίδα, την Σουηδία, λέγοντας ότι «είναι η χώρα στην οποία έχω γεννηθεί, έχω μεγαλώσει, μου έχει προσφέρει όλη την παιδεία μου. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που συνεχίζει να μου δίνει πράγματα, γιατί δεν θα ήμουν η καλλιτέχνιδα που είμαι σήμερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου