Helena Paparizou|Official fan club

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Χρήστος Ψωμόπουλος: «Δεν έστειλα ποτέ λουλούδια στην Παπαρίζου»

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς βγαίνουν αυτά τα σενάρια. Καταλαβαίνω πώς κάποιοι διαρρέουν τις πληροφορίες για να δημιουργήσουν ντόρο. Καταλαβαίνω ότι οι συνάδελφοι πολλές φορές, γράφουν για να προλάβουν τα χρονοδιαγράμματα και παραβλέπουν να κάνουν το αυτονόητο. Και πιο είναι αυτό; Μα να μιλήσουν με τους πρωταγωνιστές. Κυριακή βράδυ και μου έρχεται η πληροφορία ότι ο Ψωμό, όχι μόνο δεν έστειλε λουλούδια στην Παπαρίζου αλλά την τελευταία στιγμή θυμήθηκε τα γενέθλιά της. Τι έκανα; Επικοινώνησα με τον Ψωμόπουλο. Ο Χρήστος ανάμεσα σε άλλα μου είπε ότι «Ουδέποτε έστειλα λουλούδια. Δεν ισχύει τίποτε απ’ όλα αυτά που ακούς. Δεν έχω χρόνο για έρωτες παρά μόνο για την δουλειά μου». Τι να πω κι εγώ…Αυτά συμβαίνουν…άλλωστε σε κάθε παραμύθι «παίζει» κι ένας δράκος…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου