Helena Paparizou|Official fan club

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Έλενα Παπαρίζου "Δεν θα ήθελα να παραμυθιάζουν το παιδί μου σε ένα talent show"

Η Έλενα μιλάει αποκλειστικά στο People στα παρασκήνια του X-Factor, λίγο πριν από την ανακοίνωση του μεγάλου νικητή.

Αν ξεκινούσες τώρα την καριέρα σου, θα συμμετείχες σε ένα talent show;
Αναλόγως το είδος του talent show. Για παράδειγμα, το X-Factor, επειδή δεν έχει παρακολούθηση 24 ώρες το 24ωρο, δεν με ενοχλεί. Άλλωστε, θυμάμαι ότι από μικρό παιδί, ακόμη και όταν η μητέρα μου μου έλεγε μια κουβέντα παραπάνω, της έλεγα «step off», ήθελα να έχω πάντα την ελευθερία μου, δεν μου αρέσει ο προσωπικός έλεγχος. 

Αν είχες παιδί, δεν θα το άφηνες να συμμετάσχει σε κάποιο talent show;
Αν έβλεπα ότι το παιδί μου έχει πολύ ταλέντο, σίγουρα θα το βοηθούσα να γίνει όσο πιο καλό γίνεται σε αυτό που αγαπάει. Σίγουρα, όμως, δεν θα ήθελα να έχω ένα παιδί που απλώς θα ήθελε να πάει σε ένα talent show για να το παραμυθιάζουν. Όλα αυτά που γίνονται πριν, στις οντισιόν, εμένα δεν μου αρέσουν – που γελάνε, που κάνουν σχόλια. Συνήθως, μάλιστα, χρησιμοποιούνται όλα αυτά τα στοιχεία για τηλεθέαση, και αυτό δεν είναι όμορφο. Δεν θα ήθελα κανείς να γελάει με το δικό μου παιδί, να το κοροϊδεύει, άρα δεν θα γελάσω και εγώ με το παιδί κανενός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου