Helena Paparizou|Official fan club

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Η συνέντευξη της Ελενας στο Instyle!

Δώδεκα μέρες απόλυτης ξεγνοιασιάς. Όλη μέρα με το μπικίνι της, μαζί με τον αγαπημένο της, Ανδρέα Καψάλη. 
Οι πρώτες "κανονικές διακοπές" μετά από χρόνια, με μικρά διαλείμματα για e-mail και τηλεφωνήματα για τις τελευταίες λεπτομέρειες του νέου international άλμπουμ, που θα κυκλοφορήσει σύντομα.
Ο Εμίλιο είναι το πρώτο παιδί του αδερφού μου, του Ντίνου, και τον λάτρεψα διπλά γιατί στον Ντίνο έχουμε όλοι μεγάλη αδυναμία. Μετά ήρθαν και τα δίδυμα που είναι τώρα 4,5 ετών. Ο Γιώργος πήρε το όνομα του μπαμπά μου και τον έχω βαφτίσει, ενώ η Μαριλίζα είναι ουσιαστικά το πρώτο μας κορίτσι. Μου μοιάζει πάρα πολύ και στην εμφάνιση και στις εκφράσεις. Ακόμα και τις γκριμάτσες της. Και η Μαρκέλλα μας, η μεγάλη κόρη της νύφης μου είναι ένα συγκλονιστικό παιδί και πανέμορφη, λέει η Έλενα με ενθουσιασμό, ενώ ομολογεί πως η πιο συγκινητική στιγμή των διακοπών της επισφραγίστηκε με μία φράση του 11χρονού ανιψιού της Βίλιαμ. "Εκεί που μιλούσαμε γυρνάει και λέει "ό,τι και να γίνει εμένα δεύτερη μαμά μου θα είναι πάντα η Έλενα". Με έκανε κομμάτια"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου