Helena Paparizou|Official fan club

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

«Πόσο μ'αρέσει» το ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ της Έλενας Παπαρίζου!


Πόσο μ’ αρέσει τις νύχτες μόνη μου τ’ αστέρια να μετράω
Καθώς χαζεύω το κενό παλιά τραγούδια να σιγοτραγουδάω
Πόσο μ’ αρέσει αναφορά να μη σου δίνω για ότι κάνω
Και με τις ώρες να αράζω στο κρεβάτι μου επάνω

Ασχολείσαι εγώ καθόλου, ήρωας ξεπεσμένου ρόλου
Δε θα δώσω σημασία σ’ ότι δεν έχει ουσία
Γιατί μ’ αρέσει που με την πάρτη μου ακόμα ασχολείσαι
Δεν προσποιήθηκα στιγμή ενώ εσύ, ακόμα προσποιείσαι

Πόσο μ’ αρέσει που τη ζωή μου εγώ μπορώ και συνεχίζω
Μπορεί να πέρασα πολλά, μα πίσω δεν γυρίζω

Ασχολείσαι εγώ καθόλου, ήρωας ξεπεσμένου ρόλου
Δε θα δώσω σημασία σ’ ότι δεν έχει ουσία
Κι αφού μ’ αρέσει που με την πάρτη μου αρχίζω και τη βρίσκω
Λέω να πάω παρακάτω παίρνοντας ακόμα ένα ρίσκο
Πόσο μ’ αρέσει που δε σ’ αρέσει να με βλέπεις να γελάω
Ένα εμπόδιο σου για μένα που απλά το προσπερνάω
Και πάω, πάω, πάω, πάω…

Ασχολείσαι εγώ καθόλου, ήρωας ξεπεσμένου ρόλου
Δε θα δώσω σημασία σ’ ότι δεν έχει ουσία (x2)
Γιατί μ’ αρέσει που με την πάρτη μου ακόμα ασχολείσαι
Δεν προσποιήθηκα στιγμή, γιατί να προσποιείσαι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου