Helena Paparizou|Official fan club

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Έλενα Παπαρίζου: 'Όταν θέλω να ξεσπάσω, πάω σε gay club

Η Έλενα Παπαρίζου μίλησε στον Πέτρο Κωστόπουλο για τους γάμους και τις υιοθεσίες από ομόφυλα ζευγάρια. «Θεωρώ ότι είμαι φιλελεύθερος άνθρωπος και κουλ στο θέμα των gay. Έτσι κι αλλιώς έχω πάρα πολλούς φίλους που είναι gay και έχω να σου ομολογήσω ότι όταν θέλω πολύ να πάω να ξεσπάσω, μ’ αρέσει να πηγαίνω στα κλαμπ που συχνάζουν εκείνοι. Το να γίνονται gay γάμοι προσωπικά δε με ενοχλεί. Αλλά για τις υιοθεσίες δεν ξέρω. Βλέπω ότι δεν υπάρχουν πολλές μητέρες ικανές να μεγαλώσουν ένα παιδί. Τα παιδιά είναι μεγάλη ευθύνη. Δε θα ήταν κακό να το μεγαλώσουν δυο συγκλονιστικοί άνθρωποι που να είναι gay. Δεν το έχω δει να λειτουργεί αυτό και δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν σωστό αυτό για ένα παιδί. Εμένα αυτό που με νοιάζει είναι να μεγαλώνει σωστά ένα παιδί» είπε χαρακτηριστικά η Έλενα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου