Helena Paparizou|Official fan club

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Έλενα Παπαρίζου: «Δεν θα μου πει κανείς τι θα κάνω»


Η Έλενα Παπαρίζου μίλησε στο «Κους Κους» για την αγάπη που έχει στην ιδιαίτερη πατρίδα της, το Μουζάκι της Καρδίτσας, αλλά και για τον πατέρα της.
«Σίγουρα είναι πολύ διαφορετικό, αλλά αφού έφυγε ο πατέρας μου πρέπει να 'ρχομαι εγώ», είπε η Έλενα συγκινημένη και ζήτησε από τον κάμεραμαν να σταματήσει την εγγραφή, όπως και έγινε.
Για τους γονείς της: «Όταν είμαστε σε πιο μικρή ηλικία θεωρούμε ότι οι γονείς μας κάνουν περίεργα πράγματα αλλά μεγαλώνοντας κάνουμε τα ίδια και εμείς στα παιδιά μας, και πάει λέγοντας. Ο πατέρας μου, που ξέρω ότι με βλέπει, νιώθει πολύ καλά, γιατί συνεχίζω και έχω μια τέλεια σχέση με το σόι μου, λες και τα τελευταία χρόνια δεν άλλαξε τίποτα. Θα είμαι για πάντα το Παπαριζάκι, το μικρό».
Ύστερα από τόσα χρόνια σχέσης με τον Τόνι Μαυρίδη, σκοπεύουν να αποκτήσουν σύντομα ένα παιδί; «Όταν έχεις μια σχέση 11 χρόνια δεν το προγραμματίζεις. Στην αρχή προσέχεις, γιατί θέλεις να δεις τι κατεύθυνση θα έχει η σχέση. Μετά δεν το προσέχεις όμως».
Η Έλενα μεγαλώνει: «Είμαι καλά, μ' αρέσει η ηλικία μου. Δεν είμαι πλέον αυτό το κορίτσι που θα του επιβάλλει κάποιος πράγματα. Είμαι 28 και δεν θα μου πει κανείς τι θα κάνω, είμαι ανεξάρτητη από τα 17 μου. Είμαι στη φάση που από κορίτσι γίνομαι γυναίκα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου