Helena Paparizou|Official fan club

Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Έλενα Παπαρίζου<<Δεν επέλεξαν οι άλλοι τ πρέπει να είμαι απλά μου το έφερε η ζωή>>!
Η Έλενα Παπαρίζου συνάντησε τη Μανίνα Ζουμπουλάκη στην εκπομπή «Βίοι Aγρίων», στον ANT1 Radio, και μίλησε για όλα.
Πώς διάλεξε να γίνει τραγουδίστρια της ποπ; «Ως καλλιτέχνης νιώθεις τι σου αρέσει περισσότερο, πάντα ένιωθα ότι παρακολουθώ το pop τραγούδι, από μικρή τραγουδάω pop, ήμουν popular κοριτσάκι στο σχολείο. Η αλήθεια είναι ότι χαίρομαι που η ζωή καθόρισε να είμαι pop τραγουδίστρια, αλλά με σωστό τρόπο, δεν θέλω να τραγουδάω τσιχλοπόπ, δηλαδή οποιοδήποτε στίχο», απάντησε και πρόσθεσε: «Αυτό που μ' αρέσει -επειδή είναι δύσκολοι καιροί, να ανακαλυφθούν δηλαδή ταλέντα χωρίς να πηγαίνουν σε ριάλιτι- είναι ότι, δόξα τω Θεώ, δεν επέλεξαν οι άλλοι τι πρέπει να είμαι απλά μου το έφερε η ζωή».
»Έχω γνωρίσει καλλιτέχνες που λένε ότι πρέπει να το γυρίσεις στο λαϊκό, γιατί αλλιώς δεν θα βρίσκεις δουλειά στα νυχτερινά μαγαζιά, και κάνουν καλλιτεχνικά πράγματα που δεν τους εκφράζουν. Κατά την άποψή μου, αν αυτό το πράγμα είχε τύχη σε μένα, θα προτιμούσα να μην το κάνω. Θα μπορούσα να είχα βρει μια άλλη δουλειά για να βάλω φαγητό στο τραπέζι μου, δεν θα μπορούσα να προσποιούμαι ότι είμαι ένας καλλιτέχνης που δεν είμαι».
Για τη συνεργασία της με τους Onirama: «Είμαστε πολύ διαφορετικοί χαρακτήρες, αλλά επειδή είναι καλά παιδιά, είναι αυτό που λέμε, χίλιοι καλοί χωράνε. Ακούγεται κλισέ, αλλά είμαστε πολύ ωραία παρέα. Δεν μου έχει τύχει να κάνω μια συνεργασία που δεν μου αρέσει, έχει τύχει να κάνω διαφορετικές συνεργασίες, και απ' όλες έχω πάρει κάτι».
Τέλος, η Έλενα εξήγησε γιατί έγραψε τη μουσική στο τραγούδι «Φιλαράκια», το οποίο έχει αφιερώσει στους θαυμαστές της: «Ένιωθα ότι δεν εισπράττουν την αγάπη μου. Είμαι άνθρωπος που δίνω πολλή αγάπη, γιατί έχω να δώσω πάρα πολλή αγάπη. Θεώρησα λοιπόν ότι για τους φανς μου πρέπει να κάνω κάτι παραπάνω και να είναι μόνο γι' αυτούς, να έχουν κάτι δικό τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου